Sugen!

Senaste tiden har jag verkligen hållit mig borta från stan. Till och med när jag jobbat har jag sett till att bara komma 5 min innan, för att undvika alla skyltfönster. Idag gick det dock inte längre, jag behövde åtminstone titta lite. Och hur går det? Nej, självklart går ju inte det. Slutade med en fejk-skinn klänning, en väska och lite smått.... plus att jag hittade ett par skinnstövlar som jag bara MÅSTE ha imorgon. Hade dock inte så mycket på kontot för tillfället, så därför fick de vänta till morgondagen. Jag hade ju nämligen inte planerat detta... Att gå på stan är ju ungefär som att släppa in en före detta alkoholist på systembolaget. Tortyr! 

Och juldekoration, mycket i butikerna och vetskapen att snart få lite ledigt gör att det kryper i mig, efter allt! Shopping, vänner, festande osv! Skriver som Sofi, en vodka cranberry, bra musik, och tjejerna på plats - voe underbart. Inte att förglömma ett stort dansgolv, sitter och lyssnar på massa partymusik som bara gör mig ännu mer sugen. Om någon skulle ringa nu för utgång skulle jag inte tveka en sekund, även fast tentan närmar sig och tiden är knapp. Detta festsug får nog vänta till nästa helg, då kommer ju Anna hit på fredag, och lördagen blir födelsedagsfest hos Becca i Borås! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0