Tisdag

Christ! Vilken träningsverk jag har! Väntade mig visserligen det, tog i det lilla extra igår på pumpen =) Skönt!
Idag skulle det bli combat, men min förbannade fot vill inte ge sig. Tänk att när man bara landa lite snett på ett step pass för 1,5 månad sedan så ska man inte kunna träna idag? Jag har ju vilat, bara kört styrka och spinning... Och varje gång jag försöker med aerobics eller combat är det riktigt smärtsamt en halvtimme in.


Så, jag gör mitt bästa för att undvika dessa pass, tycker jag är riktigt duktig som faktiskt gör det. Ska nog köra lite Bodybalance idag istället. 

Och varför jag sitter här och berättar om min träning beror bara på en sak: jag borde plugga. Ni vet de här dagarna man sitter hemma, har mängder att läsa/pugga, och helt plötsligt känns allt annat så roligt. Jag kan tänka mig att städa, diska, tvätta, städa garderoben, blogga, läsa andras bloggar, planera in träning osv. 

Skärpning Anna! Du har en tjock bok att läsa och seminarie om 2 timmar!
Det hjälper ju inte att grannen spelar hårdrock så att byggnaden skakar... och att någon annan granne snor min tidning varje morgon (inte för att det har med mitt plugg att göra, men det gör mig irriterad!). Nu ska jag läsa om människans evolution och påverkan på personlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0