Så var det helg igen.

Veckorna går blixtsnabbt. Igår kväll kom Becca till storstaden, och vi var hemma hos Marie och pratade bland annat barndomsminnen. Om jag har någon gammal mellanstadiekompis som läser detta kanske ni förstår om jag säger att vi vek oss av skratt åt "veckans Domino"? Haha... och konkurrenterna "Dido". Det var goa tider de!

Just nu sitter jag (eller jag borde, för jag bloggar ju just nu!) och läser personlighetspsykologi. Innan det bär av till jobbet. Är bara lunchare idag (12-16) så sen ska det hyras Bond film och käkas Pad Thai. För att sedan ansluta sig till "gamla" klassen, ta en öl, och se nästa Bond!

Tror det kommer bli en bra helg, som de allra flesta. Ska jobba imorn med, och nog avsluta söndagen med lite Yoga eller Pilates. Men vi får se, det är ju lååång tid kvar tills dess =)

Ha en bra helg!

Den här rekommenderar jag att se, så himla söt! Man kanske får bortse från klyschig musik och kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Pad Thai? Var det den rätten som vi åt på den thailändska resturangen? Den var ju jätte god:)

2008-11-08 @ 13:31:10
URL: http://anotebook.blogg.se/
Postat av: Anna

That's right ;-) Visst var den! Nu blev det dock inte så, hann inte ta mig dit... så det blir kycklig och rotfrukter i ugn istället!

2008-11-08 @ 17:23:39
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0