Norrköping - Stockholm - Göteborg!

Man skulle ju vara lite smart och köpa en biljett på blocket, för 200 kr. Som gick från Sthlm - Gbg, ordinarie pris 800 kr. Jag tänkte hoppa på i Katrineholm - det har jag ju gjort förr.
Några timmar innan nu, fick jag reda på att det inte alls går genom katrineholm. Inga bussar till gbg gick, inga tåg. Så, det blir bara att slänga sig på ett tåg till Sthlm. Liten marginal där, så jag hoppas jag hinner med gbg tåget.

När jag köpte denna biljett, hittade jag 200 kr. Jag blev överlycklig men tänkte att jag nog skulle "straffas" för detta, så tur kunde jag ju inte ha? Och nu kom det! :D Blev varken gratis eller snabbt man kunde ta sig hem. Men men, effektiv pluggtid!

Chio! Nu bär det av till huvudstaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0