Det är inte lätt när det är svårt!

Det skulle bli en helg att vila upp sig, inför nästa period. Det blev istället massa jobb, shopping och hårt festande. Life is tough! Nej, trots en hetsig helg har jag ju faktiskt gjort grejer jag njuter av. Jobbat med kläder och kunder (kul när man inte gör det så ofta!), shoppat(!) - blev helt kär i ett antal plagg, tränat så att man inte kan röra sig idag, druckit och dansat så man mår som man förtjänar idag. Jag har precis sett 7 avsnitt SATC och kommer nog se 7 till. Funderar bara på om jag klarar ta mig bort till Coop för att handla lite Ben&Jerry? Kan man inte få hemleverans på glass?
Som sagt - Life is tough!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0