1:a hands kontrakt!

Då var det klart! :-) Jag och Timmy flyttar in på Lindholmensallén den 1:e Juli! I ett helt nybyggt hus, en trevlig tvåa. Inte världens största, men den är vår :-) Och vi behöver inte flytta än på ett tag! Dock är det en studentlägenhet så vi måste flytta när jag slutar plugga. Känns SÅ skönt!!

Sofi är ju numer hemkommen till Sverige, och hon har varit här sen i torsdags :-) Har varit jätte kul. Vi har gått promenader, tagit lite vin på någon av alla ute serveringar, ätit lyxig frukost ute (som vi studenter har råd att göra?!!!), gått på stan och shoppat alldeles för mkt :-) Festat ordentligt igår, med mina vänner här, och gick ut på Nef. 
Idag har vi bara slappat med de andra tjejerna i Slottskogen, solat, ätit svindyr och världens minsta kebabtallrik, men desto godare glass! 

Ja, det är nästan som om man har glömt att CSN redan är slut och tentan närmar sig! Hur härligt är inte livet? Göteborg? :-)



Har suktat efter dessa länge, och nu var de trevliga nog att sälja dem för halva priset till mig :-) Fast de andra var på fullpris. Eftersom jag sett dem på rea i en annan butik.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Anna! Ja det var roligt! =) vi har delat på allting. Eller alltså, t.ex. sängen var Peras sen innan, men allt annat har vi köpt gemensamt.. kändes bäst tyckte vi, eller det var nog aldrig nått vi funderade på! man får väl hoppas att man aldrig ska behöva dela upp grejerna imellan sig!! hoppas du och sofi haft det bra!? =) kram kram

2008-05-24 @ 19:25:09
URL: http://hannahp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0