Hem till Norpan!

Sitter just nu på tåget hem. Vet då varför inte jag tar tåg, det är dyrare, krånglar alltid (dvs. 2,5 timmar betyder alltid minst 3,5). Men men, man får ju plats med datorn utan att slåss i alla fall :-) Men om man får klaga på SJ lite till, så kan jag nämna att vi skulle till Borås i lördags, jag och Timmy, men det var el-fel på centralen i Göteborg, så tågen stod stilla i timmar!! Det var super kul. Som tur var hämtade Erik och Becca oss, så vi inte missa melodifestivalen ;)

Jag vill att det ska vara vår, men ändå måste jag säga att Sverige är vackert när det är såhär. Älskar att bara titta ut när man åker tåg, solen skiner och massa vita vackra åkrar. 

Hemma i Norrköping ska jag nu ta lite semester, unna mig lite lyx (göra naglar, gå på fotvård och klippa/färga håret), träffa vänner, familj, gå långa promenader med Zorro och låta mamma laga mat! Kan ju inte bli bättre? Dock åker jag och Timmy om varandra... :-( när jag kommer hem till Göteborg om en vecka så åker han till Norrköping, i en vecka.

Nu har jag inga fler undanflykter, har gjort allt jag kan på internet... men måste nog lägga undan datorn och börja plugga.... hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0