Sommar och sol! (och tenta....)

Okej, hittills har det aldrig slagit fel. När det är dags för tenta (de två sista veckorna) är det alltid strålande sol och inte ett moln på himlen. Det är dagar som är gjorda för rosé på en uteservering, en glass i parken eller en dag vid sjön! Grilning och mys. Och så har man sin sista tenta på lördag?! Blä. Helt vansinne. Och det är ingen lätt tenta... förra året blev fler än 50 % underkända. Med tre röriga lärare blir det inte enklare, en som mumlar och bara ritar formler - utan att någon förstår. En som är så tjock att man tror han ska få hjärtinfarkt varje gång han andas. En annan rätt gó gubbe, som pratar om allt annat än det vi ska lära oss. 

Ja, vi får se efter lördag vilket humör man är på, denna tentan kommer ju avgöra hela mitt betyg i denna 30-poängskurs.

Men men, man beter sig ju inte som det är tenta tider. I fredags och lördags jobbade jag heldagar, för att sedan på söndag sola och ta mitt första dopp! Vi var vid Delsjön som var en trevlig plats. Här kommer bevis på mitt dopp :-)

image173
image174

Kommentarer
Postat av: Hanna

30-poängskurs?! gosh, delmoment liksom, hallå?? hehe!

2008-06-03 @ 22:10:37
URL: http://hannahp.webblogg.se
Postat av: Anna

Ja, det är jätte irriterande. Vi har haft 3 delmoment, men vi får ju bara ett betyg!

2008-06-08 @ 12:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0