Härlig midsommar

Trots regn första halvan av dagen, blev den riktigt bra tillslut. Har man gott sällskap, god mat och dricka och ett gott humör kan väl inget bli fel? :-)



Kubb, dans kring stång, kransar i håret, alldeles för många nubbe gjorde midsommaren riktigt trevlig :-) Och som tradition med Anna på fest spiller hon vin över klänningen. Ingen fest utan att jag gör det, eller?! Kvällen sluta relativt tidigt pga att bussen från landet gick tidigt, men då man slutar när man har som roligast gör det ju bara att man längtar ÄNNU mer till nästa gång - vilket blir vår inflyttningsfest. Kommer bli sjukt kul, men trångt?! Vill inte ens tänka på hur vi ska få plats. Är ju inte direkt någon stor lägenhet vi ska flytta till.

Idag har både jag och Timmy jobbat, sen var vi några tjejer som spelade guitarr-hero, vilket jag typ är sämst på :-) Det blixtrar och ösregnar här, har ni bättre väder hemma i Norrköping? Jag tycker det är mysigt. Faktiskt. 

Det mesta är jag glad åt för tillfället, men det finns saker som också gör mig besviken... why even try?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0