En vanlig dag..

Såhär ett par dagar efter undrar jag varför jag skrev föregående inlägg?! Varför berätta det för omvärlden...? Men jag antar att svaret är att jag hellre vill säga det själv! "skriva av mig det" :P för jag antar att folk gärna kommer påminna mig... *suck* Men bilderna avslöjar ju att jag inte var ensam, som tur var. Här är dock en bild från BÖRJAN av kvällen, när det var lite mer städat :-)


Idag har jag jobbat, i kompassen. Det är kul att hoppa runt i så många butiker, jobbar mest i Nordstan (vilket är absolut roligast), en del i femman och idag testade jag på Kompassen som sagt. Alla är sjukt trevliga, är väldigt glad att jag fick ett så bra sommarjobb. Trots att det blåser något extremt här för tillfället, trivs jag riktigt bra här i Göteborg. När det är soligt är det inget att prata om - helt UNDERBAR stad! Gillar att det händer grejer, event hela tiden och folkfest ute på avenyn nu och då :-) Exempelvis igår när matchen var, riktigt nice.

Saknar dock sjöar och bil hemma :-) Var visserligen ute på Saltholmen i förrgår men det är lite omständigare.... På lördag är det Liseberg inplanerat och sen måste vi se till att ragga med någon med bil till Lager 157, skulle inte va fel. 

Ja tjejer där hemma, nu vet ni hur min vardag ser ut.... vill läsa lite mer om hur ni har det?! Please update!  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej gumman! Låter som du har det bra, skönt :) Själv så börjar jag jobba nu i veckan. Hade dock värdlens tur och är ledig på midsommar så jag ska ju med på ´vita festen´ :) Var i Stockholm i helgen med min mor. Gick på stan och shoppade, som vanligt, en hel del, men va sjutton, två par skor och väska behövs väl alltid :P Tänkte i alla fall på helgen nere i Götet och jämförde, Stockholm har ju bra shopping det måste ju erkännas, men sen slutar det väl typ där, folk är dryga och otrevliga, nä, göteborg är grejjen, håller på att övertala min mamma att flytta dit så att jag kan bo där när jag är hemme i sverige haha :) Hörde att du kommer hem snart, hoppas att jag kan vara inne i stan då så att vi kan ses :) Ha det så bra så länge :) kram kram

2008-06-15 @ 20:30:27
Postat av: Sofi

Hej gumman! Låter som du har det bra, skönt :) Själv så börjar jag jobba nu i veckan. Hade dock värdlens tur och är ledig på midsommar så jag ska ju med på ´vita festen´ :) Var i Stockholm i helgen med min mor. Gick på stan och shoppade, som vanligt, en hel del, men va sjutton, två par skor och väska behövs väl alltid :P Tänkte i alla fall på helgen nere i Götet och jämförde, Stockholm har ju bra shopping det måste ju erkännas, men sen slutar det väl typ där, folk är dryga och otrevliga, nä, göteborg är grejjen, håller på att övertala min mamma att flytta dit så att jag kan bo där när jag är hemme i sverige haha :) Hörde att du kommer hem snart, hoppas att jag kan vara inne i stan då så att vi kan ses :) Ha det så bra så länge :) kram kram

2008-06-15 @ 20:30:41
Postat av: Anna

Ja, det är helt sant :-) Vita festen? Vad är det? skönt att du är ledig i alla fall! Vi planerar för fullt för imorrn, hoppas det blir trevligt... Har du någon ledig helg igen är du som sagt välkommen :-) Och 16:e augusti måste du ha inplanerat!! Jag kommer hem nästa vecka, hör av mig då! Kram kram

2008-06-19 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0