Åh herre gud!

Bakis-ångest. Fy fan! Det var nog ca 4-5 år sedan jag hade en sådan fylla.

Jag drack inte ens mycket, förstår inte! Haha... SÅ pinsamt. På vägen till Slottskogen (nykter) höll jag på att ramla i mina nyinköpta skor, men tänkte inte mer på det. Vi skulle ha tenta fest och man var riktigt laddad, inte sovit på flera nätter och jag hade knappt ätit något under dagen. Drack det jag hade och skulle sedan iväg, men jag ramlade.... och ramlade..... och ramlade. Jag kunde bokstavligen inte stå på benen! Som tur var tog jag mitt förnuft till fånga och "ramlade" hem, till stackars Timmy. Och vad jag gjorde hemma kan vi skippa att berätta.... men jag vaknade i alla fall klockan 7 och undrade varför jag var fullt påklädd. Och sen kom ångesten.

Men men, jag var inte ensam :-) Jossan låg ungefär på samma nivå, och det var rätt kul i efterhand. De andra som gick ut fick stöta ihop med Björn Gustavsson (avundsjuk!), men jag skulle väl bara ramlat på honom om jag fick syn på'n! :-)

För övrigt gick nog tentan okej, hoppas jag. Och man har fått tillbaka sitt liv. Vår lägenhet ser katastrofal ut pga att man inte hunnit städa på en evighet, plus att jag hjälpte till lite igår natt.... så, sånt kanske man ska ta tag i. 

Min älskade Zorro ligger på djursjukhus... Han har blivit ormbiten och ligger nu med dropp och tas hand om. Stackarn.

Och sist men inte minst, som är viktigt att berätta, är att Timmy fått heltidsjobb på Stadium! Dessutom på Kungsgatan! Så otroligt bra! Känns inte som vi har några problem i världen nu :-) Sommar, sol, tentan är klar, vi har fått lägenhet och han ett bra jobb! Det enda problemet jag just nu försöker hantera är min huvudverk och det faktum att jag vill sola, men tror inte jag klarar det...... Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0