Sorgligt...

Kommer att sakna Nautilus. Av alla gym i denna stad, måste nog Nautilus vara det absolut bästa. Idag var det sista morgon-spinning-passet, var tvungen att gå fastän jag är förkyld... Först hatade jag spinning, men var tvungen att gå (av Kim:)) då jag tvingat henne till Step. Jag överlevde. Sedan började jag på morgon-spinning, bara för att jag inte hann någon annan gång på dagen. Och när jag var ledig tyckte jag att jag "var värd" att slippa spinningen klockan 6.45 på morgonen.... Men nu har det gått så långt att jag tycker om morgon-spinningen, och tycker jag "är värd" att gå på den, fastän jag är ledig :-) Och det skulle såklart inte kännas lika bra om man inte hade "spinning-kompisar" att prata med till frukosten sen! :-)

Helt enkelt en skit bra start på dagen. Klockan är 8, man har kört spinning, ätit frukost, blivit på gott humör eftersom man snackat skit med roliga människor, och dagen kan börja?!

Men det är ju inte bara spinningen jag kommer sakna... (vilket jag fortfarande inte förstår att jag gillar!!) Jag kommer sakna miljön, folket, stämningen, de bra instruktörerna osv. Micka, Kim och Madde som jag nu ständigt tränat med på alla andra pass måste jag också byta ut?!

Får gå på jakt efter ett liknande gym i Göteborg. Det lär ju finnas ett par stycken där! Och de kanske också har morgon-spinning där de bjuder på frukost efter...? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0