Skor!

Jag var tvungen att köpa ett par till idag, sista dagen på jobbet. Jag behövde dem inte, de liknar ett par andra (ganska exakt) och jag har inte råd. Men jag var tvungen. Tänk om jag får jobbet på Bianco, det skulle innebära att jag är tvungen att köpa en helt ny skogarderob?! Jobbigt läge ;-P

Sista dagen på Vagabond kändes halv-sorglig. Gillar att jobba med skor, gillar verkligen kollegorna, men samtidigt känns det kul att göra något nytt. Det blir nog bra.

Och fredagkvällen tillbringades hos Alexandra, vi såg Ciao Bella, haha.. mycket pinsam film, men den var kul på sina sätt :-) Nu ska jag nog ta och sova, så man orkar upp på Pumpen imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0