Seg Söndag.

Igår hade jag min första gäst :-) Mamma och Pappa räknas inte. Sofia kom från Borås, och vi hade en rolig kväll! Först baka vi pizza och drack vin, sedan gav vi oss iväg mot Avenyn. Det blev Bryggeriet (inte alls så bra som jag hört?!), sedan gick vi till något litet ställe jag inte minns namnet på, helt okej! Men mycket litet. Och vi slutade på Nivå. DET stället överraskade dock! :-) Vi hade riktigt kul, och med tanke på vad Sofia klarade sig undan på vägen dit, så kan man säga att kvällen blev prisvärd.
Nästa vecka när jag kan skriva från min egna dator kommer lite bilder också... :)

Nu är man ensam igen. Och dagen har tillbringats ganska slappt; läst, pratat i telefon, lagat lite mat, gått långpromenad och försöker bekanta mig mer med Göteborg. Lite roligt var det när jag frågade 4 personer om vilken gata jag stod på, 2 stycken var precis lika vilsna som jag, och när jag frågade Sibylla-kiosken som låg på gatan hade de ingen aning. Fjärde personen visste dock. Så jag är nog inte ensam att vara virr-höna här :-)

I veckan har jag lite mer att göra, och till helgen kommer jag hem :) Och firar min 21-årsdag. På Tisdag kommer Becca :-) Då ska vi shoppa!

Längtar dock tills han jag ska dela lägenheten med kommer.... =/ Känns ensamt utan den bästa.

Tack Marie för tipset! Ska kolla in Pyramiden :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ramlade in på din blogg genom en gammal klasskompis. Jag har bott i gbg i ungefär två och tränat på både fysiken och pyramiden. Pyramiden är kanon! Dyrare än fysiken, men riktigt fräscht. Inte megastort, men det finns ett bra utbud av pass och på bra tider också. Hoppas du kommer tillrätta bra!

2008-01-28 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0