Härliga, älskade sol!!

Hade verkligen inte tid, men tog en rask promenad till Slottskogen idag. Behövde sol, härlig, stark sol på en helt blå himmel! Tredje soldagen i rad nu, UNDERBART! 
image158


Är mycket glad över att ha en så fin park/skog så nära, mitt i Göteborg. Dammar, bäckar och vattenfall varvat med öppna områden, berg osv. Kommer nog bli att plugga där i gräset så fort det blir varmt :-)

Igår var tjejerna från klassen här och vi hade en mysig Ost & Vin kväll. Jag har även bakat en hjätformad Brownie kaka dagen till ära :-) Som tur var var jag inte den enda som inte kunde tillbringa kärleksdagen med sin pojkvän, utan vi blev hela 7 stycken tjejer som bara hade en skit trevlig kväll! 
På förmiddagen blev jag även överraskad av ett blombud, dessa rosor förgyllde min dag :-)



Imorgon åker jag till Oslo och hälsar på min kära bror, ska bli kul! Kommer dock ha ångest och må dåligt över allt jag inte kan plugga då.... Men det är nog bra att pausa. För tillfället drömmer jag om Reinfeldt, partier, kvinnorepresentation och kommunal förvaltning. Yuippi. Jag vaknar varje morgon och undrar varför allt detta har kommit in i mina drömmar :S

Kommentarer
Postat av: kim

oh, vad fint anna!!! Fan vad jag saknar er allihopa... Blir tokig! Nu får ingen mer flytta... Du funderar inte på att hoppa av o flytta hem?;-) Nerå, hoppas att det går bra o att det är lite skoj iaf!! Kram Kram!!

2008-02-16 @ 23:21:19
Postat av: Sofia

Gud va fint område du bor brevid Anna. Härligt. Hörs i veckan och hoppas på att vi kan ses.
Puss hej

2008-02-18 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0