Äntligen sällskap!

Visst har en hel del hänt sen jag kom hit. Mamma höll mig sällskap först, Sofia hälsade på en helg och vi gick ut. Mycket krog-rundor och skoj med skolan, Becca har hälsat på och vi shoppade, och sen var jag ju hemma i Norrlöping och firade födelsedagen förra helgen :-) Men nu kom äntligen Timmy till Göteborg!

Han har inte flyttat än, utan det sker om ett par veckor, men han är här och fortsätter söka jobb. Vi har haft en riktigt mysig helg och jag har gjort allt annat än vad jag borde; dvs plugga. Idag har vi bara strosat runt Göteborg och hittat de gömda roliga affärerna vid sidan av, och mysiga fik. Haga kommer nog bli otroligt vacker när det blir varmt.

Nu har jag även bestämt gym, det blev Sats. Känns som jag kommer att trivas där, och imorgonbitti blir det spinning.... usch... känner mig helt ur form. Men det sägs att man snabbt kommer tillbaka...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0