Vilket liv...

...Man levde.

Vår sida www.3swedes.com, kommer säkert att läggas ned nu efter nyår då vi inte kommer att fortsätta betala weben. Jag försöker därför spara ned alla bilder, då min kamera förstördes innan jag hann lägga in dem i datorn hemma. Så dessa bilder på denna sida, är alla jag har... =(

Hur som helst, fy fan vilket härligt liv. Det bekymmersfria livet i Malaysia, Langkawi, utflykter till vattenfall och öar, dricka färskpressad äppeljuice hela dagarna och besöka folktomma stränder. Det härliga livet i Sydney, med en lägenhet mitt i smeten, fest och shopping. Ett annorlunda jobb, och mycket nya människor. Upplevelsen att med bil ta sig uppför östkusten, låta Virre se till att vi åker helt fel in i landet ;-) Nästan köra på kängurus, äta kängurus(!) och mycket äventyr på bilresan. Träffa tjejerna i Byron Bay, bo hos 2 olika barnfamiljer (som jag & Becca gjorde), ha det allmänt skönt. Och Fraser Island, så himla roligt det var! Ett riktigt äventyr på en sandö, med farliga dingos =) Åka på en underbar båttrip på barriärrevet, i flera dagar. Sola, bada och dyka under ständigt blå himmel. Sedan väl på fastlandet igen hoppa fallskärm.

Underbara liv, skulle vilja leva så jämt, men tyvärr funkar inte riktigt det. Får la göra ett äventyr av vardagen.... ;-)

Strand på Langkawi

Varke kväll vid 18 möttes man upp för Volleyboll

En resa med 2 av de bästa

Bondi Beach i Sydney

Gänget på Fraser Island, Engelsmän, Australienare och Norrköpingsbor! =)

Surfers Paradise

Matar känguru, badar i världens vackraste sjö på Fraser Island, något vattenfall på road-tripen, och ökenvandring!





Saknar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0