Lite julkänsla..

Tro det eller ej, men jag lyssnar just nu på Carolas julsånger =) Och tycker det är riktigt mysigt. Igår bakade vi pepparkakor, drack glögg och åt lussebullar hos Malin, en tjej i klassen som fyllde år. Har glömt hur gott det är med egna pepparkakor, var lite för gott! Hade tänkt att göra lite saffransbullar själv vart efter.. men jag vill inte göra det för tidigt för då äter jag bara upp dem =) Tänkte spara mig tills jag ska hem - då får alla andra äta upp dem. 

I helgen kommer mamma, pappa och Zorro, ska bli så himla mysigt. Vi ska nog åka en sväng till IKEA också, kan inte bli bättre.. =) Love IKEA. Sen ska ju Hanna & Pera hit och jag hoppas åtminstone att få ta en kort kaffe med fröken.. ;-)

Eftersom det verkar ha blivit sånt hysteri med att lägga upp bilder på lägenheterna tänkte jag också göra det, finns ju de som inte sett den än! Dock väntar jag med sovrummet, när jag tog de här bilderna såg det ut som ett bombnedslag där, och vi ska köpa lite grejer dit i helgen, så det får vänta!


Här ska en röd julduk på! Har bara inte köpt de än... =) Och vanligtvis är detta bord fullt av tidningar, böcker och papper!

Vår lilla köksbänk, då köket har väldigt lite arbetsyta!





Roligare än så blir det nog inte i en studentlägenhet.... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0