Snart hemåt..

Jag längtar till att få börja det nya året! Jag känner mig motiverad. Jag har dock ångest över att vara halvt arbetslös, flytta under tiden vi är i Borneo, få ekonomin och gå ihop osv. Men det löööser sig!

Vad som känns skönt är att jag åtminstone kommer ha tid till att träna och äta rätt. Jag har utrustat mig med en hel del vegetariska recept, och planerat in all träning. sugen! Så inga missförstånd sker: jag ska inte bli vegetarian. Utan jag ska bara försöka vara mer "medveten". Vegetariskt är gott, så jag ska bli bättre på det! Och trappa ned på köttet.

Efter nyår är det 6 veckor kvar till Borneo, med andra ord har jag 6 veckor på mig att komna i bikinin, "beach 2009". Helt övertygad om att detta ska gå bra =) Jag är riktigt pepp!

Nu har jag varit hemma i Norrköping i en vecka, och imorgon åker jag tillbaka till Göteborg. Det ska bli skönt. Det har varit super skönt att vara hemma här, men jag har trots allt mitt "liv" i Göteborg, dvs. gym, jobb, Timmy, lägenhet... Men den här hemma veckan ska avslutas bra: Ikväll blir det fika med de bästa på gamla trogna Fräcka Kungsgatan, och sen blir det bio! Twilight som nu ska vara så bra... =)

Jag sa ju att den här veckan skulle bli perfekt! Och det har den varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0