Juldagen..

...var det igår, och idag är vi redan framme vid annandag jul.

Det blev utgång, väldigt rolig sådan tycker jag! Det blev Anna O, Hanna, Becca, Kim och jag. Micka var med en sväng.. Vi trodde vi gick tidigt till Palace, redan vid 22. Kön ringlade sig ut och ända bort till Carl Johan. Det skulle nog ta minst 2 timmar, och då var man nog inte ens garanterad att komma in, det såg redan fullt ut. Vakten menade på att vi borde ha varit där runt 20-tiden. Men så ser man ju någon man känner igen, sådär lite lagom långt fram i kön - ens älskade pojkvän. Så 5 tjejer trängde sig in (förstår inte hur folk tillät oss göra det?!), och in kom vi. Jag har nog aldrig varit på ett så fullt Palace. Man fick trängas precis överallt. Och visst var alla där, precis alla. Efter några timmar hade man sagt hej till många gamla vänner, klasskompisar och barndomskompisar. Och det räckte för min del.
Väl hemma i säng runt 3-tiden kände jag att jag fått nog av Norrköping. Inte nog av mina vänner! Men Norrköpingsfolk, det var jätte kul att träffa alla, men nu är jag "mätt" ett bra tag. Mätt på Palace, och mätt på att "alla vet allt om alla". Nu låter det som om jag inte hade kul igår, jag hade jätte kul! Bara det att det räcker =) Får inte bli för mycket av det goda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0