I guess I just miss you.

Det är slutsatsen jag drar, av många anledningar. 

Flera gånger på sistone har jag fått en rädsla av att bli missförstådd, man känner inte vissa så väl och något kommer ut fel - och de vet inte vad man "egentligen" menade. Ibland känner jag mig bortglömd, man bestämmer med folk som bara struntar i att komma - eller ens meddela att de inte kommer. Ibland känns det som om jag inte vet vart jag hör hemma, man känner så många - så ytligt. Men har inte de där nära.... bästa....

Ni vet vilka ni är. Jag saknar er. 





 
  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Right back at ya babe! Jag saknar alla också! Men på ett sätt vill jag tro att det är bra att vi är lite utspridda, att vi faktiskt uppskattar varandra mer då, när det inte tas för givet att alla alltid är där, att det blir bättre när vi väl ses, vi håller romantiken vid li så att säga ;) För när vi ses så är det ju så bra, i olika kombinationer, jag lever fortfarande på din min & Sofias sex and the city kväll hemma hos dig, till exempel :) Vi är bäst, så enkelt är det, snygga, smarta , ambitiösa tjejer, jag önskar alla hade vänner som oss, jag tror världen skulle vara en bättre plats då ;)

2008-12-15 @ 23:44:11
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Anna

Så sant, så sant! Jag hade nog inte velat vara hemma 100% heller, nej... de skulle inte bli bra det heller! Men liiiite oftare skulle inte skada att ses ;-) ska iaf bli skönt att ha dig hemma en helg i jan!

2008-12-16 @ 10:32:24
URL: http://annafredriksson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner igen den där känslan, känna sig lite missförstådd och lite bortglömd... Ja tror inte jag kunde sakna er så här mycket, ni är verkligen de bästa! Det kommer kännas lyxigt att få komma hem och umgås med er, förhoppningsvis flera flera gånger nu under julen!

2008-12-16 @ 11:00:09
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilket gulligt kort på Sofi och Kim =) Bra sagt Sofi, vi håller kärleken vid liv. Puss puss

2008-12-17 @ 12:09:28
URL: http://sofiaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0