Flytta?

Vi har nu blivit erbjudna att byta lägenhet, då de festar under oss i lokalen typ dygnet runt. Inatt fick jag låna en kompis säng som var bortrest.... för jag behövde verkligen sova. Hur som helst så har de gått med på att vi får gå före alla köer. De vill väl också bli av med oss eftersom vi klagar typ 3 ggr/veckan. Usch, känner mig som en gammal surkärring. Men det är HEMSKT!

Tidigare har vi bara blivit erbjudna halvbra lägenheter, men nu börjar det faktiskt likna något. Vi älskade ju Tredje Långgatan för läget; centralt, nära haga och slottskogen. Och nu har vi blivit erbjudna en lite större tvåa på Första långgatan. Ett sekleskiftshus med högt i tak, nyrenoverat - så det är fräscht och nytt. Såklart studentlägenhet och ganska dyr, men den är värd att titta på! Ikväll ska vi göra det, är såå nyfiken!

Dock känns det jobbigt med flytt. Den här har inflyttning 1 mars, och vi kommer hem 4 mars, och fr o m 5:e mars har jag heltid i 2 veckor. Det är typ de enda veckorna jag vet att jag har jobb..... så när ska detta hinnas med?

Men det återstår att se; först ska vi gilla den, sen få den, och sen lösa resten!

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0