En obekväm sanning

Har ni inte sett de så hyr den imorgon! Eller varför inte idag? :-) "en obekväm sanning" med Al Gore. Min käre brors fru har länge tjatat om att jag ska se den, men aldrig kommit till skott. Och idag ägnade den titeln ganska stor del av vår föreläsning, varav jag då fick med Timmy på att hyra den. Mycket intressant, verkligen en tankeställare. Och by the way, varför fick inte Al Gore bli president istället för Bush?! Skitsamma, bara en parantes vi nog kan svaret på...
I vilket fall gav filmen intryck på mig - och för er som sett den tyckte jag att isbjörnen som inte hittade sitt isblock var sorgligast.... =/

Ja, utbildningen jag går är ju öppen för förslag så varför inte satsa på Miljö-tjänsteman(kvinna) på något sätt...?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0