Åh älskade sooool!

Föregående inlägg handlade om miljön, om hur jag tyckte synd om isbjörnen som inte hittade sitt isflak, haha, och nu bara älskar jag växthuseffekten! Nevars, men den stekande solen är underbar! Inte ett moln på himlen och det skulle kunna vara en het augusti-dag! Åh, så härligt... men det är klart, solen skiner ju på isbjörnens isflak också... =/ Hm, dilemma!

Har suttit och i solen på ett fik nedanför på hörnet, har försökt plugga men mest ägnat mig åt att sola :-) Och lite färg har man faktiskt fått. Och nu har jag slängt ihop en hallonpaj för Timmy och hans släkt kommer snart, för att fira min älsklings 21 årsdag (det var dock i tisdags...) 


Måste bara berätta vad jag hittade i Slottskogen igår. Särkert jätte självklart för alla götborgare, men inte för mig. Tyckte det var exotiskt nog att ha dammar med änder i 5 min ifrån mig, i en jätte fin park. Men igår gick jag in i skogen lite mer, och vad hittade jag?! Knubbsälar, getter, lamm, fasaner, älgar och det fanns säkert fler djur. Tyckte jag var lite coolt :-) Mitt inne i centrala Göteborg. Men jag gick dock vilse och var tvungen att fråga vilket håll Linnéstaden låg... =/ Pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0