Otten

Av princip tänker jag nog inte gå dit mer. Otten?!

För övrigt hade jag roligt :) Vi åt en god 3-rätters hemma hos Alexandra. Jag och Becca lagade "souflé-macka", dvs räker på toast med en röra över. Potatisgratäng och fläskfilé till huvudrätt och en vit chokladmousse med bär till efterrätt. Och självklart massa likör-shotts till det! Mycket dricka och prat (nästan lite hes idag....).

Sedan skildes vi tyvärr lite. Vissa gick till Palace och vi trodde mer på Otten. Alltså, själva Otten var väl OK. Det var ganska mycket folk och trevligt och träffa såna man inte träffat på länge. Men 1) Vad är det för jävla mongo som står i garderoben? Vi har blivit osams 2 ggr, och jag lyssnade till ett tredje bråk med en annan tjej en annan gång. Har han inget annat att göra? Han är bra på att sabba stämningen i alla fall. Stort minus. 2) Vad var det för musik igår? Kan inte riktigt säga vad jag skulle vilja höra, men det där var inte den bästa. 3) Vad tror Otten att de är för klubb?

Men jag träffade i alla fall min älskling där :-) Och då hade vi paserat 12-slaget, dvs. vi firade ett år. Sen gick tjejerna och jag blev ensam kvar med grabbarna. Suck. Jag börjar förstå varför de alltid kommer hem kring 5 på morgonen. De tar ju inga beslut?! I en timme stod vi och frös utan för Otten för att vi väntade på nån och sen nån annan för att sedan komma på vart vi skulle gå. Och detta skulle tänkas över med en pizza.. när jag inte kände en del på min kropp (förutom mitt skoskav) så gick vi hem.... jag undrar fortfarande om resten av grabb-gänget kom någonstans tillslut?  :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hi babe, just out of the blue, du vet paketet vi skickade hem fran KL, kom det fram?? Ha en fin mandag, smile :) kram kram

2007-09-10 @ 02:06:25
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Haha...va jag känner igen dt där segandet från grabbarnas sida. Det är inga häfiga efterfester det handlar om, det är bara veliga, fulla grabbar..hahaha...

2007-09-12 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0