Now I´m dark.

Imorse förändrade jag min frisyr. Var på tiden! Gick från sommar-ljus till höst-mörk. Jag tyckte faktiskt om den förra färgen men det behövde hända något... är lite ovant och sådär. Men de blir nog bra... förändringar är bra... :-)

Idag är det bara 4 ½ dag kvar på Telia. Fredagen när jag slutar ska bli så skön. Halv-dag jobb, sedan slutar jag faktiskt. Verkligen slutar. Sen tillbringar jag och Timmy en mys helg i Gbg. Med massa shopping!! :-) Och sen på måndag är det nytt som händer. Nytt, nytt, nytt. Jag behöver nytt. Nytt i den månen de går att bli i Norrpan... :-)

Tjejer, ni måste lägga upp bilderna som utlovat! :-)



Söndagen med T var super mysig :-) Och fina blommor fick jag faktiskt. Var bara lite mini-firande, för i Göteborg ska vi njuta mer ordentligt åt att vi har varandra och i ett helt åt dessutom ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Well my friend, like always, you have a point, and maybe there will be a happy norrkoping ending (in a distant future) :) For the time being, I'm happy with Oz, however if I get back to Sweden, I'll join you! Don't worry bout the stuff, keep it for now, my parents are moving apart now anyway so it will be easier to get it off you when I get back i reckon.

2007-09-11 @ 12:43:02
Postat av: Sandra

Tycker du blev super fin i ditt hår =)
Hoppas ni får en super mysig helg. är avis!

2007-09-11 @ 15:27:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Föresten, vilken fin blomma du fick. Vad har hänt med grabbarna?? Tycker alla får blommor nu för tiden =) BRA BRA fortsätt så grabbar

2007-09-11 @ 15:28:39
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0