Måndag

Blev två par nya skor idag... :-) och jag vill redan köpa de andra som ligger på prioriteringslistan. Farligt att jobba i skobutik.


Får bli lite mer färger nästa gång. Hade tänkt ta ett par lila pumps idag.. men blev inte så. Scale (stöveln) gör sig dock inte alls bra på bild! :-)

Körde idag också mitt livs första Pilates pass. Sådär. Jag ska dock ge det en ellet två chanser till. Tror att sånt där kan vara riktigt bra när man får kläm på det. Första gången är man ju alltid mest förvirrad.. :-) Och jag andas alltid ut när man ska andas in, eller andas genom näsan när man ska andas genom mun... blev helt yr tillslut.

Ne, nu ska jag ta en lång-promenix med mamma och Zorro. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilka fina stövlar. farligt att jobba i skoaffär =)

2007-09-25 @ 16:49:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: Kul att du gillar den. jag beställde den från h&m.com. kolla om den finns kvar där =)

2007-09-25 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0