Magkänsla!

Ont i magen. Alltså, inte ont -ont-, utan oroligt ont i magen. Inte smärta. Utan liksom, orolig magkänsla. Har känt det sen jag vakna. Hatar såna känslor. Hur kommer det sig förresten att man känner på sig saker med magen? Det heter ju att man ska gå på magkänslan. Hm, vet inte vad magen säger men den är orolig i alla fall.

Jag, Micka och Ayla var duktiga imorse igen, drömde typ 13 ggr om att jag skulle försova mig både till spinningen och jobbet. Men 6.45 satt jag på spinningcykeln ändå. Och 8.15 var jag på jobbet. Otroligt. Förresten var det något med min dröm... vet inte exakt vad. Men magkänslan kan bero på den. Usch.. Ibland stämmer verkligen ordspråket "vakna på fel sida". Jag är säker på att om jag fick somna om och vakna igen skulle jag säkert vakna på rätt sida :-)


Usch.. har ingen matlust eller någonting. Vad är detta?! Allt för en oroande känsla jag inte ens har några grunder i!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaha! =) Jag har inte använt dem ännu, men de verkade super sköna, inte så hög klack heller!
Jobbigt att du har orolig mage! Hoppas det inte är något speciellt.

2007-09-07 @ 09:22:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0