Komvux

Halv seriöst komvux.  Jag håller på att läsa upp 2 kurser och har väl totalt ägnat 1 ½ timme åt dem sedan ett par veckor tillbaka och halva matte kursen är avklarad på den tiden. Det är lekande lätt och nästan roligt att göra små enkla diagram osv. :-) Det som dock är ett problem är engelskan eftersom det inte räcker med att "tenta av" lite prov... utan jag måste följa uppgifter i en engelska bok....
Någon som har en Progress Gold A bok eller? Som man kan få köpa?! :-) Eller en stepping stone grammar?

Känns så otroligt meningslöst att läsa upp två betyg, men om jag ska läsa  till juridik behöver man ju nästan sina 20.0 för att komma in.... men förmodligen kommer jag ju inte läsa det. Så, just därför känns det onödigt. Men jag vill inte snubbla på mållinjen om jag nu väljer en sådan linje, så det är väl lika bra att läsa upp de här enkla ämnena :-)

Imorse följde jag med min kära mor på spinning. Helt otroligt att hon ville testa?! Om man bara tänker tillbaka 5-6 år på hur vi åt/tränade hemma så var det hemskt. Nu kör mamsen GI för hela slanten och någon sorts träning varje dag :-) Yoga, hundpromenader, simning och nu spinning... Måste få skryta lite om henne. Hon är faktiskt värd en medalj :-)

Och snart slutar jag här... och ska köra lite abs. Ont, ont...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Joo de e kul med bilder =)
va duktig du är som tränar så bra. måste med komma igång ordentligt. Jag försöker =) men de e alltid mkt roligare att träna flera.

2007-09-05 @ 10:15:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sofi

Well, looks like at least one of us is using the gym :) Gick pa det dar motet med FF, och kors i taket sa var det inga storre problem :) Haha, tankte pa din mamma haromdagen faktiskt, jag har namligen borjat foredra att dricka rumstempererat vatten (vet inte nar detta hande) sa nar vi at lunch sa fragade jag om de hade vatten som inte statt i kylen :) kram

2007-09-05 @ 11:15:41
URL: http://bellaraggazi.webbligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0