Det hände, igen!

Det som inte fick hända, hände.

Allt gick som smort först, gick på morgonspinningen, hann att sola efter, gjorde iordning mig.... och insåg att jag hade -allt- med mig, förutom leggings! Så där står jag, i en kort tunika, höga skor och helt barbent. Det enda alternativet jag hade var ett par gråa Nike träningabyxor. Sexigt tillsammans va?!
Och jag skulle inte sitta inne i en byggnad som annars, utan jobba på Vagabond. Stå i en butik. Halv 9 på morgonen finns inget öppet och jag ville inte gärna springa runt i den omatchande klädseln för att köpa ett nytt par... efter ett panikartat samtal där jag bönade och bad fick mamma stressa för att komma ned med ett par leggings...

Herre gud. En detalj som var såååå viktig. Tänk om jag inte haft mamma? Hade jag då jobbat min första dag i ett par Nike-byxor med höga skor till? Hm, tror det nog skulle bli första och sista dan då...

13 timmars dag idag. Kom precis från Vagabond och ska nu jobba till 21.15.. trött.. trött...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, nä ja märkte med det. man hänger inte med när man är på utbildning =)
fan va jobbigt det är när de inte lägger ut info om ett sådant stort fel. skit telia ibland. tur att vi finns till för kunderna iaf. =)

2007-09-11 @ 17:42:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, varfor ar jag inte forvanad ;) But I bet you'd look fab anyway :) Hur var forsta dan pa nya jobbet?? Jag vet inte om jag skulle klara en skoaffar, way to much temtation, skulle inte bli nat kvar att salja :)

2007-09-12 @ 13:37:28
Postat av: Sofi

Ar sofi btw, vilket du sakert kunde lista ut med hjalp av svengelskan och franvaron av prickar, men anda.... :)

2007-09-12 @ 13:39:03
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se
Postat av: Just me again

Question: vad hette stallet ni jobbade pa i kings cross och hur mycket fick ni betalt och vad var det for lon pa mans gallery?? Hoppas allt ar bra annars :) kram kram

2007-09-13 @ 07:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0