Kunskap...

Träffade idag en tjej från Kunskap, som går i trean nu. Lyckligtvis ska två tjejer göra Årsboken det här året med :-) Så, jag fikade med henne för att ge lite tips osv. Och inte helt otippat kom vi ju in på Kunskap, och hur allt var där. Skvaller om lärare och elever, fester och nyheter...

På ett sätt skulle jag kunna döda för att få vara där igen. Gå om trean. Ta balen igen, få göra årsboken igen, sitta i cafeterian och ha ett allmänt bekymmerslöst liv, alla fester, all "positiv" stress... :-) Men på ett sätt, så är jag så GLAD att jag slipper vissa saker som har med Kunskap att göra... Så skönt att inte vara inblandad längre.

Och ibland (ganska ofta) känner jag så om Norrköping med. Tänk när jag/vi flyttar.... :-) Bort, bort, bort... och när man träffar vännerna är det förhoppningsvis mest glada miner. Nytt, nytt, bort, bort. Nu, helst.


Kommentarer
Postat av: Sanda

Svar. hihi jooo den är bra =) man gillar den mer ju mer man lyssnar på den.
allt bra?
trivs du på vagabond?

2007-10-19 @ 14:25:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0