Underbara morgon.

Cyklar iväg mycket tidgare än jag behövde till jobbet, eftersom jag skulle fixa lite ärenden som jag inte hinner annars i veckan. Denna morgon  är alltså den enda tiden på hela veckan jag hade tid att gå till systemet och köpa 3 flaskor vin jag är skyldig mina föräldrar, plus det jag själv ska ha på midsommar. Jag var även tvungen att gå till banken och utnyttja ett inbetalningskort (sista chansen denna vecka).

Och det första som händer är att mitt däck smäller. Punktering. Yes.
Men jag hinner till stan, och står och hänger på låset tillsammans med 10 alkisar. Och vad får man INTE glömma när man ska till banken och systemet? Legitimation. Och vad glömmer Anna? Legitimation.

Så jag står och svär i kön när jag kommer på det, och undrade om det gick med patientkort och Telia Pass? Men hon skratta mest åt mig och visade en menade blick åt utgången. Så de flesta där inne trodde väl att jag gjorde ett lamt försök att lura systemet. Pinsamt.

Så de blir väl inga pengar från banken... och jag får väl be någon snällt att köpa lite midsommar-dricka till mig. Suck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. snygg inbjudan till fika anna! smart dock! fast kan inte, vi ska till grand och käka med jobbet!! =) men nån annan dag! hur blir det med midsommar?

2007-06-18 @ 16:16:08
Postat av: Anonym

Hej! Vi ska som sagt till grand o äa med jobbet, men det är inte förens 21, så jag hinner båda :)
Hörs då !Puss

2007-06-18 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0