Tycker om postiva gamla!

Gud så gulligt, Elsa fyller 98 nästa vecka:
"Mobiltelefonen är såå bra, jag tycker så mycket om den när inte hemtjänsten kommer så kan man ringa till dem och skälla på dem".
Tänk om alla 98 åringar kunde vara så positiva :-) Annat är det med vissa 40 åringar som ringer och skriker om att "allt ska va på internet nu för tiden! Tänk på oss som inte har det! Usch och fy på all utveckling".

Och det finns faktiskt väldigt många 70-80+ som ringer och sitter vid internetbanken och undrar hur man kopplar på E-faktura, är det inte härligt? Så ska jag vara när jag blir gammal. Jag ska ta min flygbil till affären och teleportera katten till veterinären, för det är väl så framtiden ser ut? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0