Sommarvikarier!

De andra här på kundtjänsten över-älskar inte sommarvikarierna. "De vet ju inte ens hur man plockar ur en diskmaskin!" "De är unga och snor alla -sälj-" . Men jag längtar tills alla sommarvikarier kommer :-)

Först på måndag kommer de jag längtar till i alla fall. Jonte dyker upp, och Johan som jag jobbade med förra sommaren! Och alla andra unga sommarvikarier :-) Nytt folk är alltid kul... 6 stycken kommer på "vår" sida, och 19 på den andra. 

Så på måndag är det iaf något nytt som händer på detta ställe... annars ser dagarna helt identiska ut... helt identiska...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig, bort med gamlingarna, in med nya å fräscha!

2007-06-05 @ 18:50:47
URL: http://www.sandranilsson.blogg.se
Postat av: Johan C

höhö och jag håller definitivt med!!! Faan jag hamnade ju mitt i gnällbältet! Jag vill ju sitta vid dej o martin, lite vettigt folk... det enda jag hör är "jag fattar ingenting, nej det kan inte jag, jag säljer aldrig" vad sägs om att FÖRSÖKA?

2007-06-14 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0