oj då..

Vad arh jag verkade på förra inlägget. Eller, det var jag. Helt fruktansvärt arg och ledsen. Det är konstigt vad man kan ta åt sig av vissa människor, och andra rycker man bara på axlarna åt. Värst är de där nedlåtande, skrattande och nonchalanta människorna.... de är värre än surgubbar.

Nog om det. Nu är det helg. Snart i alla fall :-) Slutar om en halvtimme.... Och imorn blir det fest hos Snickarn!! :-) Re-union av Australien-gruppen! Blir så glad av de yra resvännerna..!!

Och sen jobbar jag bara nästa vecka, och sedan har jag en veckas semester. Allt jag har denna sommar. Men det är inte fy skam :-) Jag och Timmy ska ta restresa då! Längtar...

Ne, ska väl ta ett par sista samtal nu. Ska vara generös mot kunderna och ge samtalspotter och göra de riktigt glada.... :-) Sånt gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0