Midsommarhelgen

Den började väl precis som den ska. Med regn och allmän panik-ångest "vad händer egentligen?!".
Min midsommar dag var egentligen planerad, men problem dök upp. Allt löste sig tillslut och efter ett par lugnande glas vin/cider på min altan med tjejerna, så gick vi till Danne i Kättsätter. Där grillade vi och åt gott (och alldeles för mycket). Lite kubb blev det, och badade gjorde en :) Men jag fick lite midsommar känsla med jordgubbstårta och regn, för utan regn är det ju ingen riktig svensk midsommar!


Dagen efter skulle det bli Gryt, men blev istället en tre rätters hemma hos mig, med en triss filmer :-) och en massa vin. Kändes bättre. Jag behöver vila upp mig så det har jag faktiskt gjort denna helg.

Avslutningsvis på söndagen levde man på kakor, först hos Timmys farmor och farfar och sedan hos min bror och hans flickvän som fyllde år. Usch för kakor, godis, chips och allt vad det heter. Ätit har jag gjort för hela året den här helgen!

Och nu, back to work. 2 hela arbetsveckor utan en ledig dag. De senaste veckorna har ju faktiskt haft en röd dag här och var, så jag börjar bli van vid 4-dagars veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0