Kaffe.

Dagens räddning, dagens ångest.

Varje gång jag står vid kaffeautomaten och tar en ny kopp känner jag hur tänderna blir bruna och hur beroendet ökar. Så jag överväger alltid te, men grönt te som är det nyttigaste är inte så gott. Så jag försöker minska ner på kaffet, men vad ska jag då istället roa mig med? Jo då dricker jag vatten. Ett glas var tionde minut. Och kaffe + vatten resulterar i väldigt många toabesök. Så, jag borde kanske hitta en roligare hobby på jobbet.. målar visserligen naglarna ibland, under samtalen. Det är roligt :-)

Men jag ska väl vara glad att det endast är kaffe jag är beroende av. Kunde ju varit cigaretter, snus eller alkohol (okej, lite vin-alko är jag kanske.. men de räknas inte.)


Igår såg vi Justin Timberlake! Det var riktigt bra! Kan knappt förstå att det var Justin som stod där framför oss inte långt ifrån. Sjukt bra på att dansa är han ju i alla fall. Och det var inte fel att båda Natasha Bedingfield och Timbaland kom också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Timbaland heter han.

2007-06-21 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0