Jävla bitch

Hur kan människor vara så elaka, nonchalanta och fruktansvärt otrevliga?!
Hur FAN kan man ringa upp och skälla, be sig helt totalt ofärskämt och elakt, och tro att man ska få den bästa servicen? Jag försöker ge den ändå. Och det som irriterar mig är att jag inte får säga vad jag tycker. Jag skulle ha velat skrika åt den otrevliga, jävla subban som ringde nu. Hur fan är man funtad?!

Men hon kan säga vad hon vill åt mig, skratta åt mig och bete som en jääääävla bitch. Usch. Hon har förstört hela min dag. Som tur är är dessa kunder få. Tack för alla ni som tackar för hjälpen, ger beröm och säger att ni får bra service... för jag ger jävligt bra service! Det gör jag. De var bara den där jäääävla hääääxan som inte fatta det!!!

Jag vill inte svara igen... jag som tyckt det varit OK senaste tiden att jobba. Helt okej. Vunnit lite i tävlingar och ja, det har varit överkomligt att jobba. Men jag skulle kunna säga upp mig NU. Jag vill kunna säga vad jag vill till kunderna. Vill ringa upp den här kvinnan efter jobbet och mordhota henne... eller, behöver inte hota....

Kommentarer
Postat av: malin

hahha... fy fan för de där sura kärringarna på kuriosa som kommer in, är hur otrevliga som helst och ändå får man stå där med ett fånigt fejksmalj med tillgjord röst och sen tänka "det är klart att du (du som är så jävla otrevlig) ska ha varmare te vatten än alla andra här..
haha, hur är man funtad ibland. som sagt.

2007-07-07 @ 09:37:50
URL: http://malinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0