En person gör mer än man tror!

Jag har alltid tyckt jag har så många nära vänner. Att jag varit sjukt lyckligt lottad som har så många fruktansvärt bra vänner. Jag har fortfarande lika många bra, underbara vänner. Men något är inte som det ska!

Igår hade jag lust och prata med någon och ringde desperat runt för att få prata av mig, några jobba, några var i stallet, hos någon var de upptaget och någon träna. Men herre gud, är vi inte fler? Tänkte jag när jag ringt alla. Vi måste ju vara fler?! Så kom jag på det. Som jag alltid gör när man räknar hur många vi är på fikan eller festen, det fattas en.

Vi tappade en i Australien! Som kommer hem :) men om lååååång tid. Och jag tycker bara det är förundransvärt hur en person kan saknas så mycket när vi är många fler! Och precis så skulle det ju kännas vem det än är som saknas, för ibland är det någon annan. Men värst är nu när det är en till som inte kan ses vid ett tillfället, då känns vi jätte få. Men det är vi ju inte :) det vet jag ju.



I tisdags på jobbet fick jag en glad nyhet! Jag fick tillfället att köpa en biljett till Justin Timberlake :-) och SJÄLVKLART tog jag den. Så på tisdag åker vi ett apr stycken från jobbet för att se killen. Ska bli kul!!

Kommentarer
Postat av: #3

Ni sknas i mitt liv ocksa, mer an allt annat!

2007-06-14 @ 05:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0