Svensk sommar.

I lördags var jag och Timmy bjudna på 40 års fest hos någon jag egentligen inte kände, men med lite (mycket) bål och vin hade jag inga problem att lära känna alla (har visserligen inga tal-svårigheter annars heller....).  Mest lekte vi med alla barnen, en engelsk flicka blev min favorit.  Det var danskar, spanjorer, engelsmän och svenskar. Och detta var alltså på en loge-fest, och jag tror jag blev totalt uppäten av myggorna. Minns knappt att det var myggor där, men nu två dar efter har jag nog minst 40-50 myggbett på hela kroppen. Jag tror även jag blivit allergisk mot myggbett...

Känner mig fortfarande sliten... var länge sen jag drack så mycket. Men det var riktigt kul. Älskar fester där det är alla åldrar. Typ som personalfester.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0