Ska planet störta?

Det känns som att någonting ber oss att stanna hemma. Igår blev jag sjuk och har nu typ halsfluss, feber och ont i magen. Förhoppningsvis går det över till på tisdag, och gör det inte det kan jag ju åka ändå. Värre är det med Becca. Stackars henne. Jag hoppas verkligen att hon slipper boka om resan, så vi kan åka alla tre.

För det blir inte samma sak om bara jag och Sofi åker. Det såg visserligen ut så från början men herre gud, nu ska ju Becca åka med! Hon måste åka med! I värsta fall får väl Sofi åka själv :-)

Ne.. det blir nog bra... Just nu ligger jag bara hemma och tycker synd om mig men särskilt Becca. Sover och sover. Går upp och käkar värktabletter och sover. Vart tog all träning vägen då? Jo, jag skulle träna varenda jäkla dag tills vi åkte - inga undantag. Men det har det visst blivit...  har inte fått träna på två dagar och det blir det väl inte i helgen heller... :-(

Blää....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej har du med blivit sjuk, pratade nyligen Becca. Stackare. Se till att krya på dig. Tänker på dig och hoppas att det hjälper lite. Hade bra!

2007-01-17 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0