Ett nytt blad...

Det ar som Sofia sager. Det har ar ett nytt blad i vart liv.

Jag maste saga att det ar e kansla att vara har. Ingen tidspress och vi bryr oss inte om vad klockan ar, eller  ens vilken dag det ar. Inga har heller. En kille har bad oss tanka pa namnet Malaysia och han menade snart pa att det star for "lazy" for att alla manniskor ar lugna och tar allt som det kommer. Sa ar det verkligen. Det ar en kansla att ga i strandbrynet en hel morgon med helt ofattbar natur, gar inte att beskriva och fastnar inte pa kort. Nu blkir det mycket festande men nar helgen ar over ska vi hyra vaspor och ta oss till lite djungel..

Alla har pratar om att vi kommer fa en hemlangtan, jag ar radd nar den kommer. An trivs jag bara :) Men jag kan anta att jag nog kommer langta hem ibland.. sarskilt efter som man har sin kara dar hemma. Men det kommer nog ga bra, eftersom vi gor nya saker hela tiden.

Tanker pa sa mycket som jag skulle vilja skriva, men nar jag val sitter har blir det bara massa skit. Men jag tanker pa er tjejer dar hemma! Langtar tills jag far traffa er i australien :) Har inte hunnit skriva mail till alla och sa.. svart att svara pa alla gastboksinlagg pa hemsidan. Men skickar ni mail svarar jag :)

Nu ska jag tillbaka till Gecko, vart stalle.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul det är att läsa om hur ni har det!! var bara tvungen och säga det! så tomt utan er här! liksom bara tanken att ni är så långt bort! och ni ser ut att ha det hur bra som helst! det är ni så värda :) puss o kram till er tre från mig

2007-01-26 @ 21:14:46
URL: http://annaorest.webblogg.se
Postat av: Anna Jonsson

Vad roligt...

2007-02-21 @ 07:00:24
URL: http://www.e-gravid.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0