Vardag

Kallt, kallt, kallt. Vädret ser så himla fint ut, och varmt. Men kylan finns där.. :) Och så gick brandlarmet på jobbet så vi fick stå ute och frysa. Lite de-ja-vu jag fick när jag tänkte på brand, inatt drömde jag om att ett hus vi var i brann ned, alla sprang ut utom Micka som började springa mot elden (eftersom hennes väska fanns kvar...). Som tur var var det ingen sann-dröm. Utan vi fick gå in igen och svara....

Sedan hade jag lunch och älsklingen skulle komma med min matlåda, i tid var han, men utan matlåda...?
Men Mc Donalds är inte heller fel... ;-) Nyttig lax mot en hamburgare, typ lika GI va?!

Ne nu slutar jag snart, ska boxas med Kim efter jobbet :-) Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

yes det börjar ju närma sig vintern nu.. *buhuuu* nästan på noll gradit imorse... (när jag vakna va de 2 grader ute" :(

2007-08-30 @ 17:45:15
URL: http://aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0