Uppsagd.

Ja, alltså jag har sagt upp mig...

En månad kvar på Telia. Känns helt överkomligt. Sedan börjar jag på Vagabond. Dock bara halvtid men jag tänkte läsa lite kurser under tiden... hjälp, jag är nästan nervös. Telia är så tryggt, jag förstår varför folk blir kvar tills pension. Men ändå inte. Verkligen inte.

Lönen kommer ju sjunka till förhoppningsvis en tredjedel... men jag tror jag kommer ha bra mycket roligare på jobbet. Inte världens stressigaste butik direkt, men jag tror jag i vilket fall har roligare där än att svara och göra felanmälningar på kunders mobiler....

Så snart börjar nedräkningen.... :-)


Kommentarer
Postat av: malin m

Grattis :) gud vad kul!
vagabond är ju inte fel någonstans.
ses snart :) kramis

2007-08-19 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0