Som i sagor!

I varje saga finns det ju varelser som är enbart onda, och de finns ju endast för att göra ett helvete för andra och liksom, bara enbart vara "onda" :-)

Jag har upptäckt att de tydligen finns i verkliga livet också! Men som i sagorna, de goda segrar alltid ;P




Ibland gläder det mig att jag inte är den enda slarviga. Becca lyckas flytta till Borås och glömma sin väska med alla kläder. Panikslagen ringer hon mig och ber mig försöka fixa med den på Swebus. Jag ringer dem men får ju självklart ett tvärt "nej! Inte under några omständigheter". Säkerhetsskäl förstås, och försterligt. Men i alla fall gick en buss om 10 min när jag kom ut ur duschen och fick detta samtal av Becca, så jag slänger mig i bilen och hämtar hennes bly-tunga väska, flirtar lite med busschauffören och får faktiskt med den på bussen till Göteborg.
Lite stolt är jag faktiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0