Lite uppmuntran..

Förutom presentcheckarna som jag ska storshoppa upp, så vann vi lite annat roligt på mötet idag.. :-)
Jag vann boken "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson, och en jätte fin fick spegel :-) Det stod dock Telia på den.. nu måste jag bara läsa ut första boken "Män som hatar kvinnor" innan jag kan börja på andra...
Lite uppmuntrande, men presentcheckarna är de ju lite mer värde i. Så de ska jag kämpa vidare för att få.

Ja, mer händer inte i mitt liv. Tragiskt men sant.

Eller, ja ska förresten inte klaga. Har ju världens bästa T, vädret är bra, på fredag ska vi ju ha kräft-skive-mys med tjejerna :-) och ja.. de är ju i alla fall trevligt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0