Lång dag.

Körde spinning i gryningen och gick sedan en timme tidigare till jobbet för att närvara på ett möte.. om en ny tjänst. Ganska onödigt, men som tur var fick jag sluta tidigare ikväll istället för övertid. Nu börjar jag bli trött och regnet utanför gör en inte piggare... inte kaffet heller.

Igår körde ju jag och Kim box. Det var jätte kul :-) Var länge sedan jag körde det. Kim mådde visserligen dåligt efter halva passet så hon var tvungen att gå... men ja fick en ny partner att boxas med :-) Det krävs nog en hel del mer träning innan man känner att det går som det ska. Men det var kul!

Nu vill jag ta helg. Nu. Jag vill gå i ide. Tills solen tittar fram. Jag älskar solen, och värme. Och jag saknar vårt badkar. Jag får nog springa hem till Becca och låna deras varma ute-bad... :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa visst är det jobbigt, Man bir GALEN! Dina grannar verkar ju helt galna. Usch!

2007-09-02 @ 10:56:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0