Förlåt,

Jag har varit lite "klagig" senaste tiden, ang Norrköping, jobb och allting. Det är dumt!

Ibland inser man ju lite sent hur mysigt vissa saker är.. :-) Typ som när sommaren börjar gå över tittar jag på bilder på grillkvällar och bara känner"guuud så mysigt, gott och trevligt såna tillfällen är". Jag har inte varit många gånger på Halvars i år, och inte en enda gång på Smultrunstället. Däremot har jag njutit av Färgargården, Abborreberg, sprungit runt strömmen i fint väder, åkt och badat och haft mycket grillkvällar. Trädgårn har man gått på otaliga gånger, och även bomullsfabriken som jag har börjat älska!

Och det är ju Norrköping.. :-) Och svensk sommar. Även om det regnar väldigt mycket... men hallå, midsommar utan regn är ju ingen midsommar?! :-) Tyckte det var trevligt att spela kubb i regnstänk... det är SVENSKT!

Och igår var vi (nästan) alla tjejer och åt middag hos Hanna. Sofia befann sig i Borås och Sofi i Australien. Det blir svårare att få ihop våra dejter nu till hösten... men det är lika trevligt varje gång. Jag säger som Alexandra, hur svårt ska det vara att leva i nuet?! Fan, jag har de ju underbart!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0