En ny härlig vecka.

Hatar att jobba helg och när söndagen äntligen är slut och man känner "äntligen ledig", så inser man att en ny vecka startar, med t o m ännu tidigare mornar än de man jobbat på helgen.

Becca ska också börja plugga. Och flyttar också här ifrån. Jag är så avundsjuk. Kim börjar i Linköping, Becca och Sofia i Borås, Hanna i söderköping. Sofi är i Australien, Hedvig ska börja i uppsala. Och jag vill också. Någon annan stans. Nu.

Men jag börjar se allt lite ljusare. På telia är det inte långt kvar, dvs. snart kan jag planera min (och förhoppningsvis Timmys....) nästa resa. Kan även börja planera för bostadsbyte och lägenhet :-) För på vårterminen vill jag börja läsa fria kurser. Och inte här. Och inte i Linköping. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0