After work.

Efter 21.... det är ju kul. Denna varma, sköna fredagskväll jobbar jag och Jonte helt ensamna i stora telia lokalen. Så ja, de blir en lite after work :-)

En kvart kvar, så slutar jag. Och om en halvtimme slutar Jonte. Då möter vi upp några och jag ska i alla fall ta ett gott glas rosé och njuta av att det är helg. En sen helg, men bättre det än ingen alls... :-)

Idag försvann Hedvig från jobbet. Ensamt, ensamt här... men jag försvinner ju också ganska snart... :-)


(Ja, jag ser ledsen ut med flit, vad annat kan man göra när man jobbar en fredagkväll?!)


Kommentarer
Postat av: sandra

förlåt att jag svek dig denna fre kväll. skulle jobbat till 21,15. =( tur att du hade lite sällskap iaf.

2007-08-24 @ 20:53:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0